Spindlar

Vilken skitnatt det var inatt! KATASTROF! Jag vaknade gång på gång och trodde att jag hade spindlar i sängen, och dem bet mig och klättrade på mig. När jag slutligen gick upp imorse såg jag ut såhär, över allt utom huvudet och armarna! Måste ha varit detta jag omedvetet drömde om...

Vårdcentralen nästa och 12 st kortisontabletter senare så har jag nu iaf ingen klåda. Men en allergisk reaktion kunde dr konstatera iaf... men på vad! Ingen aning... Kul... ska jag sluta äta helt nu?
Tror det faktiskt för detta är fan inte kul!
Min söta man har bäddat rent i vår säng nu...ifall det finns spindelägg :) Världens bästa man som ställer upp på mina idéer!
Jag hoppas det går över snabbt!! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback