Ögon Dr.

Både jag och Micha har tid hos ögon dr. idag. Jag är så nervös och spänd inför besöket för Michas del, jag önskar för mitt liv att hon slipper sina brillor! Jag VET hur det är att ha brillor som barn! Jag har själv haft brillor halva mitt liv, utan överdrift! OCH det är inte pice of cake som somliga verkar tro, och min lilla stjärna hon klarar av sin brillor helt fantastikt! Aldrig gnäll, aldrig tjafs eller bråk. Hon bara tar på den och är tyst. Hon är värd att aldrig mer behöva dem. Igår var första gången som hon sa
"Jag önskar att jag inte behöver ha glasögon mer"
Men om det är så att hon behöver dem ett tag till, vilket jag befarar, ja då är det så. Men jag håller tummarna för min tjej idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback